Lisa-en-Frank.reismee.nl

Sydney Baby!!!!!

Allereerst natuurlijk super dank voor al jullie leuke en lieve reacties, doet altijd goed als je zover weg bent! En de beste wensenvoor 2011 en een heel gelukkig nieuwjaar voor iedereen!!!!

Sydney: Wat een super gave stad om samen te ontdekken!!!!

Na ons Tasmanie avontuur zijn we goed aangekomen in Sydney (voor de tweede keer op het vliegveld maar nu echt de stad in). De temperatuur is hier wel een graad of 10 warmer dan op Tasmanie dus de slippertjes (of zeg maar gerust slippers voor Frank) konden eindelijkaan! Na een mooie trip van Sydney Airport, naar Circular Quay, op de Ferry naar Manly en daar bus naar Curl Curl, hebben we onze plaats van bestemming bereikt: Onze ' Caddy Shack' op 4th Austin Avenue, vlak bij het strand (-; . Na een warm onthaal door Nicolee & James (die we via via via via kennen, Super Thanks A-M voor de lead), hebben we alles lekker in onzeZomer Chalet(zie foto) kunnen uitstallen en hebben we een prima rondleiding en rondje tips gehad van onze nieuwe Curl Curl vrienden.

We hebben echt super genoten van Sydney en dit is echt een stad waar we prima zouden kunnen wonen. Genoeg grote companies in de CBD (City Business District, alleen geen ABN AMRO gezien, de rest wel), mooie rustige wijken aan of vlakbij het strand (Curl Curl, Manly, Bondi, Paddington en Darlinghurst), vriendelijke mensen, alles super goed georganiseerd en last but not leastgoed strand weer. Wat een top stad!!!

Wat we heel bijzonder vonden was het oud&nieuw spectakel wat zich hier afspeelt. Een paar dagen voor NYE voel je dat het drukker wordt in de stad en dat alles super strak wordt voorbereid. Op oud jaarsdag hebben we rond 15 uur de rij voor Mrs Macquaries Park getrotseerd en waren we om 16.30 uur binnen om vervolgens twee keer het vuurwerk te kunnen zien, om 9pm en 12 uur natuurlijk. Samen met nog 20.000 anderen stonden we redelijk vooraan, te duwen, te wachten en te genieten van het super mooie vuurwerk vanaf de Harbourbridge!!! Wat Gaaf!

We gaan morgen onze Camper ophalen in Sydney dan gaan we verder reizen via de Oost-kust naar Cairns in 3,5 week. Uiteraard om de overstromingen heen, die echt wel heel heftig zijn, maar het ergste lijkt gelukkig achter de rug. Samen met het Cricket verlies tegen Engeland beginnen de Aussies niet echt goed aan 2011.

Wij zijn enorm van en met elkaar aan het genieten en hopen jullie snel weer op onze site te treffen.

Frank & Lisa

Eric Maassen

Hi lieve Lies,

Ten eerste happy new year!

Wat leuk om allemaal te lezen! Aangezien ik t/m 11 dec op vakantie was in Sri Lanka, heb ik je weg gaan helemaal gemist. Dacht namelijk dat jullie later zouden vertrekken.

Maar wat ben ik jaloers als ik jullie foto's zie en deze verhalen lees. Heel cool!

Hier alles prima! Heb volgende week gesprek voor een baan bij Sara Lee want ben heb het wel gezien bij de bank. Hopen dat het wat wordt!

Heel veel plezier daar nog en blijf jullie verhalen met veel plezier lezen!

Liefs Eric en groeten aan Frank

Madeleine

Happy NY!! Wat leuk om te lezen over Sidney, takes me back!

Het lijkt alsof jullie pas een paar dagen weg zijn, en nu al zoveel gedaan.....

Hier alles prima, voor het eerst sinds 3 jaar weer o&n in Adam gevierd. Erg leuk! En nu weer hard aan de slag voor Het Nieuwe Werken....volgens mij kan dat ook wel vanuit the opera house ;-) xx mad

Eric

Haha! Had bij dit ''bank-stel'' niet verwacht dat mijn reactie door iedereen gelezen kon worden...

Floortje Dopmeijer

Beste wensen voor jullie allebei!!

Kus uit Amsterdam

Pieter van Mierlo

Beste Frank en Lisa,
Leuk jullie verhaal te lezen! De energie spettert er vanaf. Allebei een heel gelukkig 2011 gewenst. Wat is er beter dan starten met reizen.......... . Vet genieten daar! Zelf net terug met m'n gezin uit Argentinië. Was geweldig, Vuurland is écht een aanrader.
Hartelijke groet vanuit the good old Foppingadreef,
Pieter

Dorien

HAPPY NY!
Heerlijk om op mijn 1e werkdag te kunnen genieten van jullie foto's en zo het lezen van mijn mail nog even uit te stellen;-)
Blijf genieten!
Liefs, Do

Marnix en Elma

Gelukkig nieuwjaar lieve mensen!!!

Lucas & Tinke

Happy NY, see you in South America! (from a distance..maybe)

Sjnors

Hoi Frank en Lisa!

Klinkt heerlijk. Koert en ik hebben net door Berlijn geploeterd waar het -2 was. Tja, verschil moet er zijn ;)

Gelukkig nieuwjaar en veel liefs,

Joyce en Koert

Nienke

Hi guys!

Happy NY!!
Klinkt goed jullie verhalen... Brings me back, vorig jaar deze tijd stond ik op jullie plekje ;-)
Maar wij mogen ook niet klagen, het nieuw jaar ingeknald in Londen!

Veel plezier!!

Enne, als jullie richting Cairns nog stopje maken in Byron (een van mijn favo's) moet je lekker gaan lunchen bij the Balcony en eigenlijk mag je een lekker fout avondje bij de Cheecky Monckey's ook niet missen ;-)

xxxNien

Ivo & Luus

Goed om te zien dat jullie ontdekje plekje ook nog mooie plaatjes oplevert!

Geniet er nog van!!

X

pap en mam Bennekom

wat zijn jullie toch een lekker stel!!!!Even wisten we niet zo goed wat we zagen....Baby in Sidney????? Oh, dat is je moeder weer ,altijd in voor een grapje. Daaag lieverds xxxxx

oma

groetjes en een goed en gezond reisjaar in 2011'Leuk om jullie foto s te zien en de berichten over de reis te lezen.Geniet maar lekker van alles.Hier is het maar een vsvveraaie boel vergeleken bij jullie reis.Harteliijke groeten e een knuffel en liefs van oma!!!!!!

oma Bennekom

Hallo lieve kinderen, bedankt voor jullie twee mooie kaarten.Ik heb mooie foto's gezien en denk zeker dat jullie fijn genieten. Veel plezier en liefs van oma xxxxx

wieneke

oh lies wat ziet t er heeerlijk uit, jaloers... happy new year!
x uit london

Sanne

Lieve Lies en Frank,
Wat een belevenis allemaal. Heerlijk om te lezen en de foto's te zien. Wat een feest!!! Moest wel aan je denken Lies toen de zware regenval begon. Altijd als jij ergens bent dan regent het!! Hoop dat het jullie niet te veel in de weg staat.Heel veel liefs sanne