Lisa-en-Frank.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom oponze reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waarweonsbevindenen waarwezijngeweest! Meer informatie over onszelf en de reis diewe gaan maken vind je in het profiel.

Wezien je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je metonsmeereist!

Groetjes,

Frank & Lisa

Thijs

Mooi dat ik jullie reislog ook op facebook kan liken! Heel veel plezier toegewenst en Frank succes met de marathon ;)

Miranda en Bas

Nou hij doet het hoor!!!!!
We gaan het bijhouden, leuk!!!!!
Goeie reis!!!!!!!!
xxxx

Jones

ik reis mee ;)

Lucas & Tinke

Goeie site! Veel succes en plezier xx

Karin

Lieve Lisa en Frank,
Vandaag gaat het echt beginnen! Heel veel plezier en geniet van dit mooie avontuur....

Steef

geniet ervan en super dat we alles kunnen volgen!
NJOY Kus steef

Jan en Anke

Lieve Frank en Lisa,

Wij gaan met jullie meegenieten via deze
mooie site.

Heel veel plezier, geniet van iedere seconde !!!!

Liefs en knuffel

Han

Wat leuk dat we mogen meegenieten!
Heel veel plezier!!!!!

Edward en Maaike

Hoi neef en vriendin,

Eindelijk gaat het dan gebeuren. Vijf maanden genieten. Helaas is het niet meer gelukt om elkaar te spreken, wel hebben we vandaag veel aan jullie gedacht. Geniet onwijs van alle avonturen en elkaar. Dan genieten wij van jullie verhalen!

groetjes Edward en Maaike

hein nieh

hè wat gezellig.... xxx

Niels

Ik zou zeggen ... kom maar op met die verhalen!

Odile

Ik mis jullie al een beetje :(

Coen

Zouden ze daar wel communicatiemiddelen hebben?

Hein

....... pffffft duurt lang ..........

Marnix

Top zo'n site...... Fijne kerst luitjes!!!

Mam en pap Bodde

Leuke site, met al die reacties, maar gaan jullie er zelf nog iets op zetten?
We missen jullie!

Relaxte kerstdagen gewenst in het hete Sydney. Hebben jullie al ctct gehad met Bertie?
Liefs, mapa

Brech

Heeeeeerlijk die afritsbroek en fleecejack, ga zo door en geniet!!!!!
xxxxxx

Amy en Daan

He Frank en Lisa,
Wat een super gave foto's allemaal zeg!Ziet er echt naar uit dat wij daar ooit ook nog heen moeten;)
Wij zijn nu in Vietnam en zijn alweer bijna aan het einde van onze reis. De tijd vliegt maar dat gevoel zullen jullie ook wel hebben!
Geniet ervan!
Groetjes,